Re: nforce 2

Autor: Przemek (spam_at_spam.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 00:13:57 MET

siemka

> problemy
>
> O jakich to niby problemach mowisz ???
Problemy w gierkach, kwasy w teksturach, dosc czeste zwisy systemu.
Karta na 100% sprawna gdyz odpalalem ja na KT333 (Soltek DRV-5) i wszystko
bylo cacy.

> Tak sie sklada ze mam Epoxa8RDA+ do tego Radeona8500 no i wszystko chodzi
> jak ta lala :)
No coz moze to tylko ja mialem pecha. :-(
Albo ten problem jest na plytach glownych Abit NF7-S.
GeForce 2 Ti dziala poprawnie na Abicie.

ps.
Moj problem jest z Radeonem 9100, ale o ile sie nie myle to jest dokladnie to
samo co 8500.

pozdro