Re: boxowe procki

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 20:24:39 MET

> CMOS się nie traci ?;)
> To się cieszcie.
> Ale polecam instalację Athlona, FSB 133 , najlepiej z SDRAM, i włożenie
> jeszcze kilku kart (ale to niekoniecznie), wtedy pogadamy...
>
> Z K7S5A z durniami rzadko są problemy...

Witam
U mnie CMOS sie nie traci, mialem Durona a teraz mam Athlona. Mam DDR-y,
wczesniej przez 2 miesiace mialem SDR-y w zadnym przypadku zadnych
problemow. Zawsze najnowszy BIOS - jesli tylko sie pojawia :) ostatnio
Cheepo BIOS. PCI zapchane - 2 sieciowki, dzwiek i karta TV. A tak zeby
dobic: jak dzis rozebralem zasilacz to sie przerazilem: Seasonic SS-200GPX
:) chyba nie musze tlumaczyc co oznacza cyferka 200 :))) ale transformatorek
impulsowy 2x wiekszy w srodku niz w tanich 235 W i wszystkie filtry sieciowe
ma.

Pozdroofka
[x]Angel