Re: blokowanie zintegrowanej karty dźwiękowej

Autor: 1 (marianr24_at_aol.comp)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 19:10:43 MET

>Subject: Re: blokowanie zintegrowanej karty dźwiękowej
>From: "Prilo" prilo_at_wp.pl
>Date: 2/22/2003 12:04 PM Eastern Standard Time

>na

>Niestety nie znalazłem w oim Biosie takiej opcji. Musi być chyba pod inną
>nazwą. Gdyby ktoś rozwiązał ten problem albo dał chociaż wskazówkę gdzie
>szukać rozwiązania, to będę bardzo wdzięczny.
>pozdrawiam
>Krzysiek

Poczytaj nardzo uwaznie Instrukcje.
Jest tam na pewno wyjsanione. Trudno ci odpowiedziec nie znajac twojej M/B.
Sama nazwa (numer) BIOSu nie mna wiele sie tu zda gdyz jest o tzw. modular
BIOS, ktorego pewna czesc jest taka sama dla pewnej grupy M/B a pozostala czesc
jest modyfikowana przez producenta dla wymogow danego produktu. Ta opcja o
ktora pytasz, na niektorych plytach jest wylaczana w BIOS, na innych potrzeba
przestawic jumper (zworke) natomiast inne automatycznie wylaczaja zintegrowana
karte dzwiekowa w chwili rozpoznania zainstalowanej innej w slot PCI.
Jakkolwiek jest, to ta procedura na pewno nie jest pominieta/zapomniana w
Instukcji Obslugi (Owner Manual/User Guide).
Avalon_at_am