Re: conexant 2388x

Autor: tomjas (tomjas_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 18:47:55 MET

Uzytkownik Rycho <rycholek_at_wp.pl> wydrapal(a) na moim monitorze takie oto
slowa news:b38bsr$4c3$1_at_nemesis.news.tpi.pl:

> Użytkownik tomjas <tomjas_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:b38a7q$1g6g$1_at_news.atman.pl...
> >
> np. http://mikecrash.wz.cz/atv2000/ATV2000.zip
>
> ja go uzywam :)
> Pozdro..
> Rycho

Niestety on obsluguje tylko uklady BT 8x8 i karty typu "combobox" (ATI,
nVidia, Matrox). Na mojej karcie niestety nie wykrywa ukladu conexant 2388x.
Moze jakies inne propozycje?
Pozdrawiam.

--
tomjas GG 4513130