DZWIEK I SBL :((( nie idzie

Autor: bartekbravo_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 22 Feb 2003 - 17:16:29 MET

Witam
sorki za NTG, ale moze ktos tu mi pomoze.

Mam problem z dzwiekiem.
Zainstalowalem stery do SBL i teraz kiedy chce odtwarzac pliki dzwiekowe
wyrzuca mi komunikat nastepujacej tresci:

"Unsupposed PCM format (44100 Hz, 16 bits per sample, 2 channels), Please
change format settings in input plug-in configuration or change output device
in waveOut plug-in configuration.

Error code: 32
Windows error message:
"MMSYSTEM32 Określony format nie może być przetłumaczony ani obsługiwany.
Zastosuj funkcję. Zdolności w celu przejrzenia obslugiwanych formatów."
"

Jesli ktos wie co jest przyczyna tego komunikatu i braku dzwieku bardzo prosze
o ewentualne wskazowki.

pozdrawiam
Bartek J.