Re: Zasialcz, czy warto?

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 15:41:32 MET

Użytkownik "trzmiel" <trzmiel_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Rzeczywiscie doskonały wybór ... zakupiem taki wraz z obudowa Matrix Big
Tower ... dolozylem do niego oprocz standardowych 6 jeszcze 4 dodatkowe
Molexy i calkiem niezle sie trzyma (doskonale trzyma parametry co budzi moje
zdziwienie ... przy moim obciazeniu linii 12 V) . Do tego jest bardzo cichy
szczegolnie gdy ma PFC (uwaga sa wersje bez - oczywiscie nie co tansze)
jezeli zalezy ci na ciszy wez ten drugi. Co do ceny to widzialem gdzies za
190 ale czy warto sie szczypac o ta dyche

Pozdrowienia