Nagrywarka Lite-On Lite-On LTR16102B

Autor: Drogman_pl (drogman_pl_at_interia.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 15:25:46 MET

Dostałem od znajomego nagrywarkę, tak jak w temacie. Jest jeden problem z
nią, a mianowicie, BIOS i XP ją rozpoznają poprawnie, jednak po włożeniu CD
(obojętnie czy jest to oryginał czy coś nagrywanego) "mielli" ją, próbuje
zczytać i nic z tego, wyrzuca po chwili tacke z płytą. Mam więc pytanie, czy
to nagrywarka jest już tak dojechana, ze nie zczytuje, czy moze to kwestia
jakichć ustawień.
Pozdrawiam i sorki jeśli NTG

--
Drogman_pl
e-mail: drogman_pl_at_interia.pl.nospam (usuń .nospam z adresu)