Modem - karta dzwiekowa - jak nagrac cos z lini telefonicznej?

Autor: Archon^^ (ufnalp2_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 12:41:11 MET

Witam

     Mam Roboticsa 56k Voice na PCI i glowie sie jak zrobic zeby zrobic
loopa z modemu na karte dzwiekowa ale nie kablami tylko jakos na warstwie
oprogramowania. Wie ktos moze co trzeba zainstalowac i ustawic w XP zeby to
dzialalo? (modem w systemie pokazuje ze ma wyjscie i wejscie liniowe ale nie
da sie z niego zabardzo korzystac..albo ja nie mam sterof do tego..)

Pozdrawiam :)

Archon^^