napelnianie drukarki - wroclaw

Autor: marcin (marcin_skw_at_wp.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 12:35:55 MET

Moze to niezupelnie na ta grupe ale sprobuje.
Mam drukarke juz dosc stara - lexmark 1000 color Jetprinter. Czy zna ktos
punkt napelniania drukarek we wroclawiu i ile kosztowaloby napelnienie jej
(tylko czarny atrament) - aha i jeszcze jedno - lezy juz pusta od ponad 1,5
roku - czy przez ten czas mogly pozatykac sie "otworki ktorymi drukarka
wypluwa atrament" (nie wiem jak to sie nazywa fachowo). Dzieki i pozdrawiam