Re: Creative INSPIRE 6700 6.1POMOCY!!!

Autor: Wozik (wozik_at_stone.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 12:28:00 MET

jackit_at_wp.pl napisał(a):

> Proszę szanownych grupowiczów o pomoc,zaledwie parę dni temu
> kupiłem zestawik 6700 6.1 z kartą live 5.1
> Dziwięk jest naprawdę ok,ale martwi mnie jesdna rzecz.Jak
> słucham muzyki (MP3) lub ogladam jakiś film to nie działa
> głosnik centralny,głosnik ten jest sprawny gdyż jak zapodam test
> to wydobywa się z niego piekny dźwiek. Prosze o pomoc i z góry
> dzieki.

Głośnik centralny nie służy do słuchania MP3 i oglądania filmów
(mpeg, avi, divx).

Działa dopiero wtedy, gdy sygnał zapisu dźwięku to przewiduje (np.
AC3 na płytach DVD lub DivX) i w niektórych grach.

Do DivX polecam AC3Filters, wtedy się pięknie ogląda filmy :)

--
wozik[at]stone.pl
tHe sTaGe diVInG cLUb