Re: Konflikt sterownika dysku i sieciowki?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 10:34:51 MET

On Fri, 21 Feb 2003 16:08:19 +0100, JS wrote:

> Mam bardzo dziwny problem:
> gdy wykonuje jakies wieksze operacje dyskowe - kopiowanie, formatowanie
> partycji, sprawdzanie badblockow itp - sterownik sieciowki zaczyna wyrzucac
> mase bledow i po pewnym czasie zawiesza system.
> Bledy to:
> kernel: eth0: Too much work at interrupt, IntrStatus=0x0001.
> powtarzane setki razy.

[...]
System nie nadąża z obsługą przerwań. Trzy szybkie sieciówki, do tego
dysk ATA :(
Dwa pytania:
1) czy karta gigabitowa jest na zwykłym PCI, czy 66MHz/64bit (nie znam
tej płyty, nie chce mi się szukać opisu ;))

2) czy dysk ATA korzysta z trybu PIO , czy DMA ?

I jedna uwaga:
Nie crosspost'uj.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!