Re: MSI kt3v + Athlon 1,700xp + temperatura?

Autor: d_r (dagres_at_interia.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 00:45:47 MET

> Spokojna normalna temperatura na tych prockach to powinno byc 30-35
> stopni a mi pokazuje 50 :(((((((((((
>
> Swoja droga kolega ma tez 1700 XP ale nie toroughbread i ma temp 35
> stopni.

30-35 stopni to nie jest normalna temperatura dla
procesorów AMD... inaczej - taki wynik bardzo
trudno osiągnąć.
Poza tym wynik pomiaru dużo zależy od damego
programu monitorującego - i tak na przykład
mój Duron 1300MHz grzeje się wg programu Sandra
średnio do 57 stopni a według Motherboard Monitor'a
średnia temperatura wynosi 47 stopni.
Poza tym taki program trzeba odpowiednio skonfigurować,
bo dużo zależy od samej płyty.

Pozdrawiam
d_r