Re: Jak bardzo można podkręcić Athlona 2000 XP?

Autor: tomnat_at_zagan.uni.cc
Data: Sat 22 Feb 2003 - 00:04:45 MET

Dzisiaj kupilem 1700xp i teraz chodzi jako 2500xp (bez zmiany napiec
itp. ,FSB 166). Maksymalnie do tej pory procek chodzil na 2Ghz.

Wszytskie testy przeszedl bez problemu system bardzo stabilny, pamieci
noname, plyta msi kt3v. Temperatura procka 50 C ale chyba jest jakis
blad w pomiarach bo bez podkrecania pokazuje temp. 40 C.

Tomasz L.