Re: Klawiatura radiowa Media-Tech MT-126

Autor: Mirosław G. (mgboczna_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 22:17:12 MET

mam podobny problem i nie wiem jaka jest tego przyczyna-co do sugestii
"aerisa"jak taki tryb wyłączyć.
oza tym wkurza mnie bo muszę klikać niekiedy wiele razy na jeden klawisz aby
co napisać

Użytkownik "Paweł Kwietniewski" <kniarzyn1_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b3542l$o0p$1_at_inews.gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/