Re: Wybor systemu 98/XP

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 20:08:15 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Szuko naskrobał(-a):

> P***DOLISZ! ;-)

Czyżby??

> Z w miarę nowymi (po 1998) grami pod XP w 90% nie ma problemów.

Owszem. Tylko, że gry po 98r to raczej starocie. W miarę nowe są z końca
2002 i początku 2003.

> Za to Win9x (98 też) to pasmo problemów (przynajmniej dla kogoś, kto
> trochę bardziej używa komputera, a dokładniej stressuje OS).

Hmm... koleś wyraźnie napisał, że chce na nim grać i oglądać filmy. Do
tego raczej wystarcza bez problemu. Kiedy miałem 256MB ramu to miałem W98
zainstalowane dodatkowo własnie do gier bo tam chodziły znacznie
płynniej.

Pozdrufka :)

--
Żurek