Problem - drukarka Lexmark Optra E

Autor: maciej_majchrzak_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 21 Feb 2003 - 19:39:39 MET

Witam.
 Mam nadzieję, że to odpowiednia grupa. Otóż mam problem z w/w drukarką: po
włączeniu zasilania następuje inicjalizacja (wszystkie diody na drukarce
kolejno mrugają, narazie jest ok), następnie świeci READY i mruga DATA (jeszcze
jest ok), ale normalnie po chwili DATA powinna zgasnąć i drukarka powinna być
gotowa do pracy. W moim przypadku DATA gaśnie, ale zapala się dioda PRESS
BUTTON (nad przyciskiem reset). Zaglądająć do programu MarkVision (dołączonego
do drukarki) można odczytać następujący komunikat: DEMO READY. I faktycznie po
przyciśnięciu RESET na drukarce jest drukowana strona demo, ale po tym drukarka
znowu powraca do stanu: DEMO READY (tzn. zapalone diody: READY i PRESS BUTTON)
i tak wkółko... Nie da się wydrukować nic innego. Dłuższe przytrzymanie
przycisku RESET też nic nie daje. Dodam że problem ten powstał po tym jak pewna
pani zaczęła wyciągać kartki podczas drukowania (bo zostało wciągniętych kilka
naraz i chciała zaoszczędzić:( ). Nie jest to wina oprogramowania gdyż bez
podłączenia poprzez kabel LPT1 drukarka zachowuje się podobnie. BARDZO proszę o
pomoc, być może ktoś spotkał się z podobnym problemem... (Sory jeśli NTG ale
nie znalazłem innej bardziej na temat). P.S. być może gdzieś wewnątrz drukarki
jest jakiś reset pamięci - coś jak w biosie płyty głównej ....

Pozdrawiam, Maciek.