dual channel 266@333

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 19:08:59 MET

Mam pamiatke 1x 256 2100 kingston i chodzi sobie przy 266 na CL2 a po
podkrecieniu 333 na CL2,5 bez najmniejszego pierdniecia (przy CL2 sa bledy
ale w testach bo system wstaje). Pytanie moje jest takie czy kupic druga
taka sama i obie krecic na 333 Mhz przy CL2,5 czy tez kupic za mniejsze
pieniadze no-name ktore bazowo chodza na 333? :> Moze to dziwne pytanie ale
wydaje mi sie ze nawet podkrecony kingston jest wiecej wart niz normalny
no-name? Choc z drugiej strony nie wiem czy ciagla praca na 333Mhz nie
spowoduje uszkodzenia ukladu?

--
lobo_at_space.pl
"Jezeli czegos nie ma w internecie to znaczy ze tego nie ma"