Re: OT: Baracuda vs IBM ;-)

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 18:43:31 MET

> Awaryjne byly DTLA obecnie IC specjlnie nie odbiegaja od sredniej a moze
> nawet jest ciut lepiej - nie padaja tak jak DTLA(ta seria byla dobitnie
> zwalona i chyba wszystki predzej czy pozniej zaliczyly serwis) a
> konkurencja "poprawila" sie w padalnosci.. (i obciela do roku
> gwarancje...)

Z moich przykrych doswiadczen wynika ze IBM to dalej padajace dyski.
Kumplowi padly 2 w przeciagu 2 miesiecy (40 GB seria IC, mimo zapewnien
sprzedawcy, ze nowa seria jest lepsza) - w koncu poprosilismy o wymiane na
dysk innej marki, bo ile razy mozna tracic dane? Teraz ma Segate, ale ja jak
bede sobie kupowal to chyba jednak wezme Maxtora - mialem juz 2 Maxtory i
oprocz ich troche glosnej pracy nic im nie moge zarzucic.

Pozdroofka
[x]Angel