Re: Kopiowanie pod dosem...prob. !

Autor: krasher_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 21 Feb 2003 - 18:15:29 MET

> jakie numerki maja te piny ???

nie mam HDD przy sobie -> jestem w cafe... ale te piny to pierwsze dwa
zewnetrzne (na dole). HDD to seagate 20 GB.

> a dlaczego zakladasz, ze utracisz te dane ??? Czy dysk jest w jakis sposob
> uszkodzony (oprocz tych pinow) ???

pod drugim pinem urwane jest to "polaczenienie" z HDD. wiem ze to niezbyt
dokladne ale nie mam jak zdjecia zrobic :)

> A tak poza tym mozesz wejsc do windozy w trybie awaryjnym i powinien sie
> uruchomic ...

sproobuje

> Praca pod DOS'em rozni sie tylko tym, ze dysk chodzi w trybie PIO MODE4 ...
> wymuszajac taki sam tryb pod windowsem mozesz spokojnie przekopiowac dane

juz proobowalem moj dysk podlaczyc w cafe. ale niestety ! nawet do systemu nie
chcial wejsc (z moim HDD w kieszeni)

> Tzn. mozna spod DOS'a przekopiowac cala partycje na inny dysk (w
> nieulokowane miejsce na dysku). Umozliwi ci to np. PQMAGIC ...

mozna zrobic to z dysku na dysk ???