Kopiowanie pod dosem...prob. !

Autor: krasher_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 21 Feb 2003 - 16:48:10 MET

Czesc
Mam problem, a jego rozwiazanie jest dla mnie bardzo wazne !

Mam 20 GB dysk, ktoory jest na skraju smierci :)

W dsyku urwane sa dwa PINY, wykrywa go pod DOSEM, ale do windy nie chce wejsc.
Aby nie utracic danych musze wszystkie dane zgrac pod DOSEM, ale podczas
kopiowania dos zmieni nazwy plikoow do 8 znakoow ! (podczas podlaczenia dysku
do innego kompa nie wchodzi wogoole do windy...)
Pomoozcie !
czy isenieje jakis progz pod dosa ktoory nie zmieni nazw ?
CYA THX !