wentyl na chipie do plyty glownej

Autor: Mateusz Mazur (matmaz_at_wp.niecierpiespamu.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 16:52:54 MET

Witam
Wlasnie zapepsul mi sie wentylator na chipie plyty glownej Gigabyte
GA7VAXP. Komputer ruszyl, w biosie na wstepnie bylo na chipie 25
st.celcjusza, po okolo 5 minutach temperatura wzrosla do 26 st.celc. Mam
w zwiazku z tym pytanie, czy bezpiecznie bedzie jezeli na razie pouzywam
komputera bez tego wentylatora? Radiator oczywiscie jest i raczej sie
nie zepsul:-) Dodam tylko, ze z tego co wiem, tanszy model tej plyty nie
ma montowanego na chipach wentyla, a sama plyta rozni sie tylko gorszym
wyposazeniem (nie ma firewire, itd).
Dziekuje z gory za pomoc
Pozdrawiam
Mateusz Mazur