Re: Resetowanie blokady regionu w LG GCC-4120B??

Autor: Lesher (lesher_at_NOSPAMskrzynka.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 16:42:44 MET

Hej!!

Dzięki!
Niestety nie chodziło mi o soft. Po włączeniu DVD Region Killer WinDVD
odtwarzał film, ale z charakterystycznym "przerywaniem".
Już sobie poradziłem z problemem - podmieniłem plik wnaspi32.dll załączany
z RPCMAN na orginalny, załączany z Windowsem ME (i to tylko ten - programy
so nagrywania nadpisują swoje wersje pliku) dopiero wtedy wszystko poszło.

Pozdrowienia
Lesher