Przy próbie otworzenia wideo lub gry pecet się wiesza

Autor: Mglisty (mglisty_at_hoga.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 15:21:30 MET

Mojej kuzynce PC zaczął chodzić w trybie awaryjny. Wiedz sformatowałem C: i
zainstalowałem nowszą wersje Windows 98 (wydanie drugie) po instalacji
wszystkich sterowników (sterowniki maja już 2 lata nie są takie już takie
nowe ale filmy powinny chodzić), najnowszych kodek DIVX, Windows Media
Player, Direct 8.00. Przy próbie otworzenia filmu (DIVX, MPG, VCD)lub gry
Pecet się wiesza jedynie kursor mysz lata a system nie reaguje, a gdy
wciskam Ctrl+Alt+Del następuje restart. Inne programy chodzą OK. (biurowe).
Ach jeszcze jedno kopiowałem 700MB z napędu 48x na HDD (film *avi) zajęło mi
to ponad 30 min :)))) Pod priorytetem wydajności PC nie jest zły (jak na
multimedia ) oto jego bebech:

Płyta ABIT KT-1.31M (lub podobny model dokładnie nie wiem nie grzebałem w
środku)

CPU Duron 800Mhz, 128MB RAM (PC 133Mhz w trzech soltach), Karta Riva TNT 2
32MB, HDD Samsung ATA/60, Dźwięk Sound Blaster Audio PCI (nie wiem
dokładnie, który model). Czy w Kompie jest jakiś konflikt sprzętowy, jeśli
tak to jak go wykryć ? Z góry dzięki za wskazówki.