Re: Jaką nagrywarke ? ? ? Prosze o szybką odpowiedź

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 15:04:45 MET

On Fri, 21 Feb 2003 15:00:43 +0100, kondzio wrote:

> Aha nie dodałem, że tą nagrywarke kupiłem na prośbe kolegi do 250 zł. Ja
> osobiście mam LG 40x12x40 tą jeszcze z PIO 4. Powiem tak. Wykonanie liteona
> pozostawia dużo do życzenia. Jest strasznie toporny i z kiepskich plastików.
> LG była droższa o 20 zł dlatego liteon przeważył że go kupiłem. A tak dla
> wyjaśnienia to na mojej LG zrobiłem już około 8000 płytek i do tej pory
> chodzi jak burza.Ta informacja dla tych którzy nie wierza w LG. To naprawde
> dobry sprzęt.

Kiepskie opinie o napędach LG wyrobił sobie głównie za sprawą fatalnych
czytników CD x52. Ale CDRW i DVD robią co najmniej przyzwoite.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!