Re: Uszkodzony procesor w notebooku?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 14:45:15 MET

On Fri, 21 Feb 2003 14:20:28 +0100, Wojtek wrote:

> Czesc!
> Mam problem z notebookiem Toshiba S1800 (procesor PIII). Przy ogladaniu
> filmow divix obraz bardzo skacze, procesor jest obciazony na maksa
> (wskazania monitora systemu). Zmiana kodekow, czy przeinstalowanie Windows
> nic nie daje. Ostatnio zauwazylem, ze procesor bardzo sie nagrzewa, czasmi
> powoduje to automatyczne wylaczenie komputera. Czy z podanych objawow
> wynika, ze procesor nadaje sie do wymiany?

Wcześniejsze wersje Satelitek 1800 miały duże problemy z temperaturą.
Jakaś pasta termoprzewodząca wysychała i traciła swoje właściwości
cieplne, wskutek czego procesor bardzo się nagrzewał (albo układ
kontroli temperatury dostawał fałszywe informacje). Taki komp oczyiście
był spowalniany, a w krytycznej sytuacji wyłączał się. W serwisie
Toshiby smarowali inną pastę i ponoć było po sprawie ;)). Sytuacje znam
z teorii, ale dotyczyła kompów z przed ok 2 lat. Pasuje ?

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!