Jaką kupić kartę tunera cyfrowego ?

Autor: KrzysztofM (krzysiek_at__NOSPAM_dvdinfo.prv.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 13:36:51 MET

Czesc!!
Stoję przed dylematem: jaką kupić kartę tunera cyfrowego. Będę go używał do
oglądania a w szczególności do nagrywania filmów z niekodowanych stacji
polskich i zachodnich w formacie mpeg2.
Jak na razie mam anetene satelitarną z zezem i dwoma konwerterami, ale na
analogowym tunerze (stacjonarnym) coraz mniej kanałów.

Czy ktoś z was używał tunera VisionPlus VP-1030 ??
http://www.a.pl/trade/productview/407/22/ - tutaj jest jego opis.
Czy warto kupić coś takiego (cena ok. 470-480 zł) ?

A może lepiej kupić np. Sky Star 2 Technisat ? Na Allegro w granicach 350 zl
a podobno ma możliwość odbioru internetu via sat (zarówno abonamet-pełny
dostęp lub za darmo - do wybranych stron).

Szczególnie interesują mnie opinie osób mających jakieś karty tunerów
cyfrowych i nagrywających za pomocą nich filmy.

pozdrawiam

--
KrzysztofM
krzysiek [at] dvdinfo.prv.pl