Mysz

Autor: Hippo (hungry_hippo_at_NOSPAMbox43.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 13:28:26 MET

/to samo poszlo na pl.rec.gry.komputerowe.sprzet, byc moze tu ktos bedzie
wiedzial/

Witam,

Co moze byc przyczyna tego, ze mysz czasem sie przycina? Problem wystepuje
zarowno przy starej kulkowej, jak i nowej optycznej myszy. W windowsie
zwykle wystepuje to gdy "duzo sie dzieje", gdy uruchomie kilka duzych
aplikacji na raz, albo kopiuje duza ilosc plikow. Hmm wyglada na to ze ma to
jakis zwiazek z dyskiem.... W samym windowsie najczesciej i najbardziej jest
to widoczne jak uruchamiam emule, ktory mieli mi dyskiem nawet przez pare
minut. Wtedy kursor staje nawet na ladnych kilka, nawet kilkanascie sekund.
Jedyne co probowalem to zmieniac czestotliwosc probkowania, ale nic to nie
dalo. Przerwania cos nie moge zmienic, chyba ze dla portu PS/2 mam cos
zmienic? Nie wiem, zgaduje, zreszta w menedzerze urzadzen nie znalazlem
PS/2. Najwiekszy bol jest w grach fpp, co ciekawe zauwazylem, ze np. w takim
counterstrike najczesciej dzieje sie to przy zoomie. Z kolei gdy nie gram w
sieci, sam sobie laze po jakiejs mapie, to problem prawie nie wystepuje.
WinXP (SP1) pokazuje mi w Podstawowym kanale IDE (gdzie mam tylko ten dysk)
Ultra DMA tryb 5, jesli to ma jakies znaczenie.
Konfiguracja: Enlight 300W, 256MB PC 2700 noname, Soltek 75DRV5,
A1700XP+@1,76GHz, na drugim IDE nagrywarka Teac, Radeon VE, sieciowka, no i
dysk Seagate 30GB ST330621A. Teraz zauwazylem - nie wiem czy to normalne, ze
FDD mam w kategorii stacje dyskietek, a HDD w stacje dyskow.

Z gory dzieki za pomoc

--
pzdr
Hippo