jaka grafa dla M726MRT (PII-3726MRT)?

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 13:09:20 MET

Witam!

Mam problem polegający na ustaleniu jaka najlepsza grafa pójdzie z
ww. płytą. To jest płyta sprzed jakichś 5 lat, AT/ATX,
slot1+socket370, obsługuje do PIII 600MHz. Informacje o niej są na:
http://www.amptron.com/html/m726mrt.html.
Ma slot AGP, ale ponieważ zapewne jeszcze wtedy nie wymyślono
szybszych AGP w rodzju x4 czy x8 więc chyba obsługuje AGPx1 no i może
AGPx2. Chodzi o wyposażenie tej płyty w grafę umożliwiającą
uruchamianie gier a ogólnie grafiki 3D. Grafika 2D jest sprawą
drugorzędną. Na razie abstrachujemy od tego jaki procek jest w płycie
;)

1.Pytanie do posiadaczy tej płyty: Jaką grafę mają?
2.Pytanie do lepszych w te klocki ode mnie: Jak sądzą, jaka grafa
pójdzie na tej płycie?
3.Pytanie do tych którzy instalowali nowszy bios - jaki mianowicie, i
czy przypadkiem nie umożliwia on stosowania szybszych procków.

--
Jacek