Re: Czy plaski monitor jest lepszy?

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 12:30:49 MET

 naskrobał:

>Jest jakas zauwazalna roznica miedzy plaskimi monitorami a
>zwyklymi (wypuklymi) jesli chodzi o jakosc obrazu? Czy moze lepiej
>wydac mniej kasy na zwykly monitor niz wiecej na plaski?

Nie podniecaj się tak "płaskimi" ekranami, bo ci sie trafi płaski z
przodu ale za to zdecydowanie wklęsły z tyłu ;) IMHO uważam że
współczesne zwykłe CRT są wystarczająco płaskie dla przeciętnego
śmiertelnika i nie ma potrzeby wywalać kasy na coś bardzo specjalnie
płaskiego. Mam Belineeę 19" i jest to najtańszy monitor jaki mogłem
dostać (700zł) i nie sądzę żeby ekran był w niej zbyt wypukły ;)

--
Jacek