Re: upgrade firmware w BIV - udało sie...

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 12:13:43 MET

"Szymon Wróblewski" napisal(la) dnia 2003-02-21 02:52, te oto slowa:

> Ale na faktach :)) Jeden z zagranicznych serwisow drazyl temat BIV no i taka
> dostal oficjalna odpowiedz ::))

ROTFL. :-D
Co, za bzdury !. Jaki element BIV jest za szybki, ze nie moze _ona_
poprawnie/wydajnie pracowac w systemie RAID ???!!!.

P.S.
Jezeli taka informacje przekazal pracownik z sekcji "support", wskazuje
to wyraznie na brak kompetencji z jego strony. ;-)

A co do firmware, to czesto BIV z 3.10 pracuje "ciut" wydajniej od tej
z 3.19 lub nowszym.

--
Best regards, Kosh                      http://khn.multinet.pl/ftp/
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"