peltierka

Autor: Bucz (firepunch------tego-napisu-tutaj-tak-naprawde-nie-ma-----_at_go2.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 12:10:35 MET

wlasnie dostalem do potestowania tylko boje sie o zasilanie, podlaczyl
bym pod zasilacz razem z reszta kompa bo nie chce mi sie isc na strych i
wydzierac ze startej obudowy inny ale boje sie bo to ponoc na dziendobry
potrafi lyknac sobie 5A

i pytanie czy dla testow mozna podpiac razem z kompem
czy ogolnie moze dzialac na odzielnym zasilaczu od koma, czy
(wystarczy)? bo wydawalo mi sie ze ktos kiedys robil prostownik na takim
zasilaczu i ladowal mu z 8-mioma amperami... wiedz na chlopski rozum by
byl...?

ps.4x4 nie wiem ile wat mysle ze 50 - 60

--
Bucz
firepunch malpa go2 kropa pl