Re: Ciekawa awaria CDRom'u Samsung

Autor: Emil (adres_at_w.sygnaturce)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 11:55:44 MET

On Thu, 20 Feb 2003 23:51:47 +0000 (UTC), raku
<raku.spam-off_at_buziaczek.pl> wrote:

>mam dwa zastrzeżenia:
>jak w serwisie rozpoznają, że płyta była przechowywana w "szajsowantym
>pudełku" ?

Bardzo prosto.
Po odlamkach plyty w napedzie.
:-)

>drugie - wytłumacz mi dlaczego tylko posiadacze Samsungów i LG trzymają
>płyty w szajsowatych pudełkach?

Chodzi ci o to, ze plytki pekaja tylko w Samsungach i LG?
Przykro mi, ze musze zburzyc twoj swiatopoglad. :-)
U nas w serwisie osobiscie wyjmowalismy rozwalone plytki z napedow
Asusa i LiteOn-a.

        Emil
__
stepin (at) panda (dot) bg (dot) univ (dot) gda (dot) pl