Re: Zasilacze FEEL ESP-300ATXSP4

Autor: GM (universum_at_xl.wp.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 11:23:40 MET

> GM <universum_at_xl.wp.pl> wrote:
> : www.spi.com.tw
> : www.sparklepower.com
>
> To inna firma (ESP, nie FSP). Ciężki raczej nie jest (1,1 kg), wygląda
> tak jak na zdjęciu tutaj:
>
> http://onet.allegro.pl/show_item.php?item=9533700
>
> Google znajduje zakończone aukcje, a nie znajduje strony producenta...

ja pisze ze w srodku to ta sama elektronika (od FSP), zreszta jak sie
przyjrzysz naklejce to zobaczysz slad ze pod spodem byla kiedys naklejona
inna naklejka (FSP), zobacz modele na stronach ktore Ci podalem ze maja taki
sam wyglad, no chyba ze kupiles te wersje lekka.

Podejrzewam ze ESP kupilo partie starszych zasilaczy od FSP, pozmienialo
naklejki itp.

Wersje "ciezka " rozpoznasz po tym ze nie ma kabelka ATX12V bezposrednio z
zasilacza tylko dolaczana jest dopinana przejsciowka. Wersja "ciezka"
posiada oczywiscie takie samo oznaczenie jak lekka ale naklejka jest
znacznie mniejsza, ponadto ta wersja posiada z boku (po przeciwnej stronie
naklejki) dwie srobki. Niestety jak mialem ten zasilacz to go nie zwazylem.

zobaczylem... niestety chyba masz wersje lekka(czyli taka montowana w
slabszych obudowach modecom ~235W)

GM