Re: CD z Windows Update na HDD

Autor: Andrzej (niepodaje_at_spam.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 08:42:08 MET

Użytkownik "Fi" <adamzz5_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [........................]
> nawet jak maja rozne rozmiary partycji ?

To nie ma nic do rzeczy, tzn. nie robi problemu.

> a czy ghost zaladuje takze MBR ?
> no bo co mi z tego, ze system bedzie, skoro nie bedzie bootowal
> komputery moga miec rozna konfiguracje.

Problem jest tylko przy winXP, ale dla win9x nie robi
to różnicy. Przy XP przed zrobieniem obrazu systemu
trzeba mu wykasować z rejestru danych identyfikujących
system - nazwę komputera, SID'y. Robi się to "SYSPREP'em"
później taki obraz zrzucasz na każdą konfigurację.

> Wystarczy tylko zapodav
> Via4in1 badz pakiety intela

Tak właśnie, podasz mu tylko odpowiednie sterowniki.

--
Andy_K.
"Wojna nie decyduje o tym kto miał rację,