Zamiana Grafiki w Biosie Cheepoman dla K7S5A(AMI)

Autor: kaktusior (kaktusior_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 08:32:26 MET

Witam...

Mam w moim ECS K7S5A nieoficjalnego BIOS'a Cheepoman....jest tam widze
wrzucony graf....a skoro on tam jest a w oficjalnym nie bylo to znaczy ze
mozna jakos modyfikowac to, co chcemy aby sie nam wyswietlalo. Aha, mam AMI
Bios. Teraz mi sie wyswietla logo AMD i SIS735 a chcialbym np. zamiast tego
jakas fotke lub cos innego...wiem, ze w Awardzie byl progl\ram do zmiany
grafiki w Biosie, ale dla Ami nie spotkalem czegos takiego.

Pyt. Czy ktos wie jak to mozna zrobic, za pomoca jakich narzedzi etc?

Dzieki :-)

Pozdrawiam/Kaktusior