Gdzie na terenie Gdańska mogę kupić zasilacz Chieftec HPC-360-202 360W ?

Autor: Michał Wysocki (m.wysocki_at_poczta.fm)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 00:36:11 MET

Kupiłem nową obudowę Codegen z 300 W zasilaczem, ale tak trochę nie jestem
zbyt pewny jego trwałości (i reszty kompa zarazem). Zwłaszcza,że ze względu
na głośność zmniejszyłem obroty wiatraczka w zasilaczu, temperatura na
cieplejszym radiatorze wynosi do 55C. Sadzicie, ze to za duzo? Czy moze w
ogole dac sobie spokoj z tym zmniejszaniem predkosci wiatraczka? Jak by nie
było to zdecydowałem się kupić dobry i cichy (bardzo istotne) zasilacz(do
max 200 zł). Czytając archiwum grupy doszedłem do wniosku, że Chieftec
HPC-360-202 360W byłby OK. Tylko gdzie go kupić w Trójmieście? Sprzedaż
wysyłkowa za bardzo mnie nie interesuje.Nie bardzo ufam takim transakcjom
(proszę nie komentować).
Bardzo dziękuję za pomoc.

Z poważaniem

--