Re: Hot CPU Tester Pro...

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 00:09:34 MET

motto napisał:

>....poszukiwany, może być trial, tylko żeby nie był "Lite". Chodzi mi o
>przetestowanie cache.... Lite niestety ma to zablokowane.

mam wrazenie ze pamiec cache procesora nie jest dostepna z zewnatrz;
tzn. procesor sobie tej pamieci uzywa wedle wlasnego uznania i mozna
powiedziec ze danym przesylanym pomiedzy procesorem a pamiecia sobie
czasami plyna po drodze przez cache;

na jakim zatem mechanizmie moze sie opierac test cache? poza
najbardziej oczywistym, czyli kontrola poprawnosci RAM z wlaczonym
cachem?

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?