Re: Pentagram diablo 56I na Conexancie HCF a win NT

Autor: Metalmind (Maciek) (metalmind_at_o2.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 19:19:59 MET

"Metalmind (Maciek)" <metalmind_at_o2.pl> wrote in news:Xns932863E21796metalmindo2pl@
193.110.122.83:

> "Slawicki" <slawicki_s_at_wp.pl> wrote in

Znow sie dzisiaj meczylem z tym modemem. Zgodnie z porada wylaczylem porty w biosie.
Najpierw jeden i wtedy przy instalacji modemu pojawil mi sie com 3 do wyboru ale i
tak nie dzialal na nim modem. Potem wylaczylem drugi. Wtedy zaden port mi sie nie
pojawil przy instalacji. Interesuje mnie jaki wplyw maja ustawienia portow w panelu
sterowania. Tam moge dodawac porty i przypisywac im adresy i przerwania jak mi sie
podoba. Rozumiem ze ten port dla modemu na pewno bedzie uzywal adresow wczesniej
uzywanych przez COMa pierwszego lub drugiego. Z tym raczej nie ma problemu ale nie
wiem jakie IRQ przypisac. W helpie przeczytalem ze IRQ jest zalezne od urzadzenia (i
to jest jasne).... no i wlasnie..... jakie powinno byc to IRQ dla tego modemu? Chyba
numer COMa nie ma znaczenia jesli chodzi o te ustawienia w panelu sterowania ale
raczej przerwanie i adres bo moge sobie jakiemu chce comowi przydzielic te wartosci
tak?

Maciek E.
<Metalmind>
metalmind_at_o2.pl