Re: Skaner

Autor: Adam P. (adam1p_at_interia.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 17:39:32 MET

> Mam problem ze sterownikami do skanera (Primax Colorado D600).
Przebudowałem
> nieco kompa i mam teraz zainstalowany Windows XP, niestety na stronie
> producenta stwierdzono ze nei pzrewidziano pracy skanera pod tym systemem.
Jak
> narazie nie mam w planach wymiany skanera więc bedę ogromnie wdzieczny za
pomoc.

Microteki mają podobnie, niektóre starsze modele nie ruszą pod XP. Kolega
tak miał. Nie pozstało mu nic innego jak kupić inny skaner. Podobnie jest z
kartami telewizyjnymi PixelView, niby chodzą ale teletextu nie odbierają.
Jest mnóstwo starego sprzętu który pod XP nie ruszy nawet przy najnowszych
sterach. Wiem z doświadczenia. Jeśli jednak zdecydował byś się na wymianę
skanera to polecam któryś z modeli Mustka. Zero problemów pod XP - każdy
model, jaki by nie był.