Re: Czy plaski monitor jest lepszy?

Autor: Andrzej (kiloh_at_REMOVE-THISastercity.net)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 17:38:35 MET

Mikolaj Tutak wrote:

> - slabe kolory, silnie zalezne od kata patrzenia (do grafiki sie nie nadaje)
> - gorszy kontrast, jasnosc
jesli tak porownywales lcd co crt to wtym miejscu sie nie zgadzam
moze miales na mysli jakies tajwanskie nonamy montowane na podlodze
w bambusowej chatce ale porzadny monitor lcd jest tak samo jasny jak crt
a niektore modele sa bardziej kontrastowe (moj samsung 171p jest weduk
mie
owiele bardziej kontrasotwy niz inne ogladane crt)
co do kolorow to rzeczywiscie mozesz miec racje chociaz ja nie nazekam

--
odpisujac mi usun z adresu 'REMOVE-THIS'