nazmienialem sobie w BIOSIE, WIN i cierpie

Autor: Jakub Sypien , ITC, www.fzk.de (jakub.sypien_at_itc-cpv.fzk.de)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 17:24:23 MET

Hey,
1. Zmienilem pod win ustawienia dla przerwania ale nie wiem ktorego i
nastepnym wlaczeniem bylo dopiero to na trybie awaryjnym.
2. Usunalem dane.
3 Sformatowalem dyski.
4. Usunalem partycje.

Jeszcze bedac pod WIN juz mialem taki efekt, ze jak sie komp butowal i
chcialem cos nagrac a flopa to byl tam obraz systemu, pomimo ze flopa
nie bylo w stacji, a stacji wogole nie mam, a komp sobie cos takiego
zmapowal. (zmalpowal).

5. Zresetowalem BIOS, potem ustawilem go jeszcze raz tak jak powinien
byc.
6. Po drodze sciagnalem partycje
7. Odpialem dysk, boot z CD a na A (ktory wylaczylem w BIOSIE) i B
ktorego nigdy nie mialem, ale dla spokojnosci wylaczylem w BIOSIE
8. Boot z CD a efekt taki, ze A i B widze, na C nic nie mozna zobaczyc,
taki standardowy komunikat, i to co na CD
9. I tak juz od czwartku.

Sprzet
Stary ATX obudowa, dysk Matrox 30,7 GB (przy okazji - dobre to? ), Intel
WL810E , Pentium III 800 MHz, 256 RAM Kingston.
Nagrywarka Sony, ale nie rewelacja, jakas 24, ale chce palic tylko na 12
(dlaczego?).
Ma ktos sterowniki do Audio Crystal 97?

Jakies rozsadne rady co z tym zrobic???

Jakub Sypien