Re: full duplex w SB live 5.1

Autor: mar00ha (no_spam.mar00ha_at_w.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 16:21:53 MET

Użytkownik "Mariusz Mikołajek" <manius162_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b32iv2$bck$1_at_inews.gazeta.pl...
> Przeczytałem to info juz parę razy,
> Pisze tylko ze ta karta posiada full duplex i nic pozatym..

Nie pamiętam(a nie mam teraz jak sprawdzić), żebym musiał ustawiać duplex w
SB Audigy(te same stery co Live), a mimo to działają mi wszystkie aplikacje
wymagające full-duplexu. W SB AWE64 ustawiało się to w zaawansowanych
opcjach sterownika w menedżerze urządzeń(w sterach do Win98). Jeżeli nie
znajdziesz nic na ten temat w załączonych do karty sterownikach i w device
managerze to wina leży być może w samym programie, którego używasz. Sprawdź
na stronie producenta programu czy problem przypadkiem nie jest znany...

pozdrawiam
mar00ha