Re: POST

Autor: ktom (ktom2_at_poczta.fm)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 14:27:42 MET

Dnia 03-02-20 14:13, Użytkownik bearm_at_poczta.onet.pl napisał:
> Dalem w BIOSIE funkcje Quick Power On Self Test na Disabled i teraz jak sie
> komp uruchamia to pamiec 256 DDR jest sprawdzana 3 razy (leci 3 razy od 0 do
> 256) czy tak jest normalnie u kazdego ? Mam plyte Abit BE7
>
> pozdr.
> bearm

Witam

Nie wiem jak jest w BE7, ale wylaczenie krotkiego testowania przy
starcie komputera objawia sie dluzsza procedura testowania np. pamieci
ram. Czasami jest to wolniejsze zwiekszanie licznika pamieci, czasami
pojawiaja sie dodatkwe powtorzenia zliczania pamieci.
Te testy sluza bardziej wykrywaniu rozmiaru pamieci niz dokladnemu
testowaniu pamieci.

Wszystko jest OK

Tomek