Re: DMA dla atapi

Autor: McSwirus (mcswirus_at_interia.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 13:55:49 MET

Troche jest dziwnie z tym DMA. Ja używam XP PRO EN i w ustawieniach
kontrolera IDE mam DMA na HDD i PIO dla CD-ROM. Po przestawieniu na DMA if
avaliable dla CD-ROMu po restarcie jest i naprawdę działa, bo podczas
kopiowania danych z CD na HDD mam znikome obciążenie procka. HDD jest jako
PRIMARY MASTER a CD-ROM jako SECONDARY MASTER (Toshiba XM63??).

Mój kumpel ma DVD Toshiby i analogiczne podłączenie, ma też XP ten sam co ja
i u niego nie działa na DMA ta toshiba DVD. Nie wiem jak to wyjaśnić ale tak
to bywa - chyba ??