Re: Co kupic??

Autor: TanSid (tansid_at_go2.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 13:24:13 MET

> Dzieki,wymienie tylko proca.Tylko czy ten A1700+ pojdzie na mojej
> plycie???Bo jak rozumiem powinienem go podkrecic :))))

Tylko uwazaj, kilka osob na tej plycie spalilo procki XP. Niewiadomo
dlaczego wlozysz AXP i moze spalic procek. Ja w ten sposob zalatwilem i
XP1700 i A1200 starego. Dokladnie bylo tak, wkladam nowy procek, komp
nie startuje. Wyciagam procek wyglada idealnie, nic sie z nim nie
stalo, a pewnie bios stary do upgrade, wkladam spowrotem A1200 pol
minuty czuje smrodek, ups. I tak poszedl i 1200 i AXP, na szczescie ten
1700 nie mial objawow widocznych i dostalem z gwarancji. To nie jest
jeden taki przypadke, pamietam jak kiedys (jakies pol roku temu)
pytalem sie tu na grupie o to co to moglo byc kilka osob tez
potwierdzilo, ze spalilo procek XP na Asus :/ Jednak nie ktorym nic sie
nie dzieje. Takie male (duze) ryzyko. Aha plyta przy okazji tez zlom :(

TanSid