Re: Najlepsza Hurtownia Sprzetu

Autor: j23 (wiesiek_NOSPAM_at_supra.com.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 13:17:40 MET

Użytkownik "Jaroslaw Jakubik" <jjakubik_at_stock.wne.uw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:b32e0b$ae$1_at_SunSITE.icm.edu.pl...

> Tech Data
> AB
> Techmex

Tylko nie AB miałem nieprzyjemnosc wspolpracowac dosc dlugo z nimi. Fatalna
obsluga klientow (zawracaja tylko glowe), a juz reklamowanie u nich czegos
to paranoja (najpierw dlugo szukaja powodu, aby tylko nie uznac reklamacji,
a potem czekasz na reklamowany towar i czekasz...).

Czasami jeszcze zdarza mi sie cos u nich kupic, ale robie to w
ostatecznosci, gdy nigdzie nie mozna kupic danegop towaru.

UWAGA!!! Radze bardzo dokladnie ogladac wydawany z magazynu towar (pod
wzgledem uszkodzen mechanicznych, raz wydali mi dysk z lekko uszkodzonym
złaczem IDE, a pózniej z tego powodu odwalili reklamacje), i radze sprawdzac
zawartosc opakowan - znów z doswiadczenia: kupilem karte graficzna za ponad
800 zl, a dostalem pudelko zawierajace: sterowniki, kable, instrukcje, tylko
bez samej karty. Co prawda pod dlugich wyjasnieniach okazalo sie, ze
pracownik magazynu wypozyczyl sobie karte i domu i zapomnial oddac, wiec
dostalem drugi egzemplarz, ale ile mnie kosztowalo to wyjasnien i nerwow to
moje. Oczywiscie na koniec ani slowa przeprosin...