Re: nagrywarki DVD

Autor: nlk (nlk_at_xw.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 09:02:29 MET

> odp.
> o sorry mistrzu !!! :)
> zapoznaj sie z programem smart ripper i dvd2one
>
> ps.po chuj mi film na dwoch dvd jak moge miec na 1 dvd bez hiszpanskiej np
> sciezki dzwiekowej ???
>
> ps2.juz widze tloki u ruskich na 2 dvd :)

Nie myl kopiowania z ripowaniem. drugi dysk zawiera film,a nie tylko
scieżki dźwiękowe. Równie dobrze mógłyś zripowac płytke dvd na jedną
płytke CD. Doszkol się, potem pogadamy.
P.S. A Rosjanie niech robia jak chcą. Jeśli tłoczą to nie ma to dla nich
znaczenia czy tłoczą jedno-, czy dwu-wartstwowo. Jeśli jednowasrtwowo to
tracą na jakości ( pod warunkiem ze oryginał był dwuwarstwowy, ale nie
spotakłem jeszcze filmu któy nie byłby na płycie dwuwarstwowej ).
Może w ten sposób czego się dowiesz.
Reszty szukaj już w dokumentacjach...