Re: Agfa SnapScan 1236S i kontroler SCSI na pci

Autor: Grzegorz Marciniak (grzegorzmarciniak_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 08:00:32 MET

Użytkownik "Boli" <boli_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Proszę o rade jaki do tego scanera dokupić kontroler SCSI na pci
> bo po zmianie płyty stary kontroler na isie stał się bezużyteczny
> i jaki do tego by musiał być kabelek lub adapter.
>
> Z góry dzięki za rady
>
> Pozdrawiam
> Artur

Witam !
Sam posiadam taki skaner, ale od początku nie miałem do niego kontrolera
(oryginalnego). Za to bez problemu podłączałem go do kontrolerów Adapteca
AHA 2029 (bodajże), oraz Asus SC896 (z tym ostatnim chodzi do dzisiaj).
Jedyny problem to zmiana kabla, ale mogę Pana pocieszyć - jest w polsce
firma (Ansmann - bodajże, ew. dane mogę podesłać wieczorem) która ma w
ofercie MNÓÓSTWO :) kabelków wszelkiego rodzaju. Co prawda - nie bardzo chcą
sprzedawać detalicznie..... ale pracuje tam taka miła pani, z którą idzie
się dogadać. Kable są dobrej jakości, wtyczki - co najmniej - przyzwoite.
Jak będzie Pan wiedział jakie zakończenie kabla Pan potrzebuje to są w
stanie zrobić prawie wszystkie kombinacje kabla SCSI. (należy jednak
pamiętać o ograniczeniach sygnałowych magistrali - tzn. że 5 m kabelek może
nie zadziałać)
Pozdrawiam Grzegorz