Re: drukarka tanio

Autor: rkowalcz (rkowalcz_at_wp.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 04:08:01 MET

narmo <narmo_usunto_at_onhill.gda.pl> napisał(-a) :
> Witam, mój nieszczęsny epson w końcu zapchał się na amen i
> postanowiłem kupić nową drukarkę, która by spełniła takie warunki:
> lepiej, żeby nie miała stałych głowic, ma być tania i żeby można było
> tanio kupować nioryginalny tusz. Jak na razie moimi faworytami są HP
> 3325 (cena) i HP 3820 (tusze). I mam pytanie, czy można napełniać w
> nich kartridże, albo chociaż kupować zamienniki?

Jak z tych to tylko HP 3820 (ma takie same tusze jak HP920C, taką
posiadam). Zestaw do napełnienia do kupienia bez problemu za 50zł (2
napełnienia czarnego tuszu, 2x40ml), a potem sam tusz za 40zł(można
taniej, poszukaj w archiwum). Napełnie nie sprawia mi żadnych problemów.
Co do kolorowego (jak się napełnia) to nie wiem, bo jeszcze mi się nie
skończył :) . Ale ktoś pisał, że nabijany kolorowy tusz gorzej drukuj
niz orginalny (na czarnym tuszu pogorszenia jakości nie stwierdziłem -
nabijałem czarny 3 razy, oczywiście tą samą głowicę). Od gościa
handlującego zestawami do napełniania dowiedziałem się, że czarny tusz
można nabijać do 10 razy, a kolorowy tylko 3 razy.
Pozdrowienia

--
rkowalcz
rkowalcz_at_wp.pl