Re: Prosze o opinie o sklepach (Poznań)

Autor: bolo (bolo_NOSPAM__at_irc.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 23:37:53 MET

czesc
sorki ze zaspamuje, mam nadzieje ze mi wybaczysz ;)
byc moze bede mogl Ci zaoferowac cos ciekawego
napisz jaka nagrywarka jestes zainteresowany-moze uda mi sie zaproponowac
lepsza cene.
poza tym jesli bedziesz chcial to moge Ci ja dowieżć i zainstalowac
faktura i gwarancja oczywiscie rowniez

pozdrawiam
bolo